Dyrekcja Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
Dyrektor mgr Adam Kocjan
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
absolwent Uniwersytetu Śląskiego na kierunku pedagogika. Uzyskał dodatkowe kwalifikacje z oligofrenopedagogiki, socjoterapii, resocjalizacji oraz terapii pedagogicznej. Ukończył także studia podyplomowe na Akademii Ekonomicznej w Katowicach w zakresie zarządzania w oświacie i dydaktyki przedsiębiorczości. Długoletni nauczyciel dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. Uzyskał stopień nauczyciela dyplomowanego. Posiada także uprawnienia do nauczania technologii informacyjnej uzyskane na Politechnice Częstochowskiej.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog, pedagog. Ukończyłam także studia podyplomowe "Wczesna interwencja logopedyczna i terapeutyczna - wczesne wspomaganie rozwoju". Swoje kwalifikacje zawodowe podnoszę m.in. biorąc udział w konferencjach, kursach i szkoleniach. Posiadam doświadczenie w pracy z osobami w różnym wieku. W Poradni zajmuję się m. in. diagnozą psychologiczną, wsparciem psychologicznym, psychoedukacją i terapią. Swoją pracę terapeutyczną koncentruję wokół Racjonalnej Terapii Zachowania – RTZ oraz Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach. Jestem praktykiem metody Kids’ Skills - Dam Radę! i Jestem z Ciebie dumny!, trenerem w międzynarodowym programie edukacyjnym Destination Imagination (DI). W ramach pracy z uczniem zdolnym od roku szkolnego 2014/2015 do 2019/2020 prowadziłam warsztaty kreatywności, w ramach których młodzież przygotowywała się do udziału w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Kreatywności DI. Prowadzone przeze mnie drużyny wielokrotnie zajmowały czołowe miejsca podczas Ogólnopolskiej Olimpiady Kreatywności DI oraz w dwukrotnie podczas Global Finals w USA. Jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Regionalnego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej, a także założycielką i członkiem Zarządu Stowarzyszenia „Poradnia Pełna Pomysłów”.
Pracownicy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
mgr Magdalena Baranik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Grażyna Bąk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Katarzyna Beszczyńska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Aleksandra Chudzik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Patrycja Cieślik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog, nauczyciel dyplomowany. Ukończyłam studia podyplomowe: „Psychokorekcja zaburzeń zachowania u dzieci i młodzieży” na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz kurs w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży w Ośrodku „Mensana” w Krakowie. Uczestniczyłam w wielu dodatkowych szkoleniach i konferencjach. W poradni zajmuję się diagnozą trudności w nauce i funkcjonowaniu oraz zakłóceń w rozwoju emocjonalnym i społecznym dzieci ze szkół podstawowych. Posiadam szczególne doświadczenie w pracy z dziećmi z zakłóceniami emocjonalnymi, zaburzeniami lękowymi oraz z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, udzielam również wsparcia i pomocy rodzicom w zakresie tych problemów. Prowadzę terapie indywidualne i grupowe dla dzieci z zakłóceniami emocjonalnymi (szczególnie z zaburzeniami lękowymi) w młodszym wieku szkolnym. Prowadzę również grupowe zajęcia terapeutyczne dla dzieci nadpobudliwych psychoruchowo oraz warsztaty psychoedukacyjne dla ich rodziców.
mgr Maria Cytrycka
psycholog, ukończyłam Uniwersytet Śląski uzyskując tytuł magistra psychologii o specjalności psychologia wychowawcza. Od 1990 roku pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku. Uzyskałam stopień nauczyciela dyplomowanego, jestem członkiem Zespołu Orzekającego Poradni. Ukończyłam studia podyplomowe z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Socjoterapii i Terapii Pedagogicznej. W latach 2005-2008 byłam koordynatorem projektu unijnego "EQUAL". W swojej pracy zajmuję się diagnozą psychologiczną głównie dzieci w wieku przedszkolnym oraz dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, z opóźnionym rozwojem intelektualnym. Od lat prowadzę terapię dzieci z diagnozą ADHD oraz ich rodziców. Jestem członkiem Zespołu Interdyscyplinarnego do Spraw Przemocy w Rodzinie oraz Członkiem Komisji Dyscyplinarnej przy Kuratorium Oświaty w Katowicach.
W latach 2005 - 2021 pełniłam funkcję wicedyrektora Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Rybniku.
mgr Beata Glet
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pedagog, terapeuta integracji sensorycznej. Jestem absolwentką Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, ukończyłam kierunek pedagogiczny o specjalności: Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne i absolwentką Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu o specjalności Pedagogika socjalna. Ukończyłam szkolenie I i II stopnia w Polskim Stowarzyszeniu Terapeutów Integracji Sensorycznej w Warszawie i szkolenie z Terapii NeuroTaktylnej. W Poradni prowadzę diagnozę i terapię z integracji sensorycznej dla dzieci w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.
mgr Sylwia Heliosz-Janik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pedagog specjalny, oligofrenopedagog i tyflopedagog. Jestem absolwentką wydziału pedagogicznego Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie „Diagnoza, terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna”. Uzyskałam kwalifikacje do pracy z osobami niewidomymi i słabowidzącymi. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach i konferencjach. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy w szkolnictwie specjalnym z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną, gdzie pracowałam jako wychowawca i pedagog. W poradni zajmuję się diagnozowaniem przyczyn niepowodzeń szkolnych uczniów oraz prowadzę indywidualne terapie pedagogiczne w ramach wczesnego wspomagania rozwoju oraz grupową terapię ogólnorozwojową.
mgr Weronika Jabłonka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog. Ukończyłam studia podyplomowe „Stosowna Analiza Zachowania” w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Posiadam kwalifikacje z zakresu tyflo- i oligofrenopedagogiki. Uczestniczyłam w licznych kursach i szkoleniach, m.in. „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców”, terapia ręki, terapia taktylna, MAKATON. W Poradni zajmuję się terapią behawioralną i psychologiczną dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju, głownie z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz diagnozą psychologiczną.
mgr Justyna Kucz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Magdalena Kufka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Alicja Lelowicz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pedagog, nauczyciel dyplomowany, absolwentka Uniwersytetu Śląskiego.
Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu „Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka”, kurs kwalifikacyjny „Terapia Pedagogiczna”, „Szkoła dla Rodziców i Wychowawców” oraz kurs specjalistyczny „Dysleksja Rozwojowa – teoria, diagnoza i terapia”.
Prowadziłam grupy terapeutyczne dla dzieci i młodzieży z trudnościami w opanowaniu techniki czytania i pisania oraz warsztaty skutecznych umiejętności wychowawczych dla rodziców i wychowawców. Jako opiekun kolonijny organizowałam półkolonie dla dzieci z rodzin dysfunkcyjnych. Jestem autorką terapeutycznych programów dla dzieci z chorobami przewlekłymi jak również dla młodzieży z dysleksją rozwojową.
Uczestniczę w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach.
Posiadam uprawnienia do prowadzenia terapii EEG Biofeedback:
- Certyfikat Trener EEG – Biofeedback I stopnia wystawiony przez Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu.
- Certyfikat Trener EEG – Biofeedback II stopnia wystawiony przez Biomed Centrum Rehabilitacji Poznawczej i Neuroterapii we Wrocławiu.
- Certyfikat QEEG wystawiony przez Neurostimulus we Wrocławiu.
Ponadto jako członek Zespołu Laboratorium Badań Naukowych Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie organizowałam i uczestniczyłam w szkoleniach i konferencjach dotyczących zagadnień diagnozy i terapii EEG Biofeedback.
Obecnie zajmuję się diagnozą dojrzałości szkolnej, przyczyn niepowodzeń szkolnych, specyficznych trudności w pisaniu, czytaniu (dysleksja) oraz specyficznych zaburzeń arytmetycznych (dyskalkulia).
Prowadzę terapię EEG Biofeedback i zajęcia terapeutyczne dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju.
mgr Mirosława Mańka-Lemberska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog; jestem koordynatorem Wczesnego Wspomagania Rozwoju dzieci na terenie Poradni. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie psychoterapii dziecka i rodziny. Jestem ekspertem ds. awansu zawodowego nauczycieli. Specjalizuję się w pracy z małymi dziećmi i ich rodzinami, zajmuję się diagnozą deficytów rozwojowych, trudności wychowawczych oraz wspomaganiem rozwoju. Prowadzę terapeutyczne zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci z zakłóceniami emocjonalnymi, zahamowanych emocjonalnie, z problemem moczenia nocnego, a także z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Ponadto prowadzę warsztaty skutecznych umiejętności wychowawczych dla rodziców i nauczycieli.
mgr Joanna Matuszewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Agnieszka Mazelanik
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jestem mgr fizjoterapii, nauczycielem dyplomowanym. Od 2006 roku swoje życie zawodowe związałam z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną w Rybniku, wcześniej również byłam osobą aktywną zawodowo (od 2000r.). Ukończyłam studia podyplomowe z zakresu: Przygotowania Pedagogicznego oraz Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka. Posiadam kwalifikacje do diagnozy, planowania i terapii z zakresu integracji sensorycznej, jestem terapeutą neurorozwojowym metody NDT-Bobath, ukończyłam kurs Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa (od pierwszego do szóstego roku życia), kurs z zakresu diagnostyki metodą Prehtla oraz wiele innych związanych z wczesną interwencją i wspomaganiem rozwoju dziecka. Jestem członkiem zespołu Wczesnego Wspomagania Rozwoju działającego przy poradni oraz pracownikiem tego działu. Zajmuję się diagnozą i terapią dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
Najważniejszym celem w pracy jest dla mnie rozwijanie potencjału moich podopiecznych, pomaganie im w pokonywaniu własnych słabości.
Relacje z dziećmi i z rodzicami staram się zawsze opierać na poczuciu bezpieczeństwa, wzajemnego zaufania, życzliwości i zrozumienia.
„ Dziecko chce być dobre.
Jeśli nie umie - Naucz.
Jeśli nie wie - Wytłumacz.
Jeśli nie może - Pomóż ”
Janusz Korczak
mgr Izabela Muzyka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Sylwia Olesińska-Myśliwiec
s.olesińska-myśTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fizjoterapeuta. Ukończyłam studia podyplomowe; z zakresu Przygotowania Pedagogicznego, Oligofrenopedagogiki, Wczesnej Interwencji i Wspomagania Rozwoju Małego Dziecka oraz Neurorozwojowej terapii dzieci z dysfunkcjami układu nerwowego. Jestem certyfikowanym terapeutą i diagnostą metody Integracji Sensorycznej. Ukończyłam kurs diagnostyki dzieci Monachijską Funkcjonalną Diagnostyką Rozwojową i metodą Prechtla. Mam za sobą także wiele szkoleń, które wzbogaciły mój warsztat pracy. Jestem pracownikiem działu Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Zajmuję się terapią dzieci młodszych i w wieku przedszkolnym a także diagnozą.
mgr Renata Opasiak
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Hanna Paliszewska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog, psychoterapeutka, jestem nauczycielem dyplomowanym, absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego. Ukończyłam całościowe szkolenie psychoterapeutyczne w nurtach systemowym i psychodynamicznym przy Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Uczestniczyłam w wielu dodatkowych szkoleniach i konferencjach. W Poradni zajmuję się diagnozą dzieci w wieku przedszkolnym, diagnozuję również dzieci przed ukończeniem 3 roku życia. Prowadzę terapeutyczne zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci z zakłóceniami emocjonalnymi i zaburzeniami rozwojowymi, terapię rodzin oraz terapię wczesnego wspomagania rozwoju. Pracę terapeutyczną poddaje superwizji.
mgr Martyna Polok-Ciepla
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pedagog. Ukończyłam także studia podyplomowe „Diagnoza, terapia pedagogiczna i rewalidacja indywidualna” , „Wczesne i całożyciowe wspomaganie rozwoju i edukacji oraz rewalidacji uczniów z autyzmem lub Zespołem Aspergera” . Swoje kwalifikacje zawodowe podnoszę biorąc udział w licznych szkoleniach i kursach. W tej chwili studiuję również na studiach podyplomowych na kierunku „Logopedia”. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi. W Poradni zajmuję się przede wszystkim diagnozą pedagogiczną oraz terapią ogólnorozwojową dzieci przedszkolnych oraz uczniów szkół podstawowych, a także wczesnym wspomaganiem rozwoju dzieci.
mgr Ewa Rduch
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
surdopedagog, nauczycielka dyplomowana, w roku 1998 nagrodzona przez Kuratora Oświaty za szczególne osiągnięcia w pracy wychowawczej. Absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyła studia podyplomowe na Akademii Pedagogicznej w Krakowie, na Wydziale Pedagogicznym o kierunku: Organizacja i Zarządzanie Oświatą. Zdobyła kwalifikacje z zakresu surdopedagogiki w IDN „Wiedza” w Katowicach, a także ukończyła szkolenie „Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami centralnego przetwarzania słuchowego”. W związku z tym diagnozuje słuch fizjologiczny i centralny oraz prowadzi terapie dla dzieci z CAPD. Uczestniczyła w licznych konferencjach i szkoleniach o szerokim wachlarzu specjalności. Szkoliła się w PARPA ETOH w Warszawie. Kierowała wieloma obozami terapeutycznymi dla dzieci i młodzieży, na które uzyskiwała granty z MEN. Koordynowała program unijny "Równy Start w Przyszłość - Wyrównywanie Szans Edukacyjnych w Rybniku". Jest autorką kilku programów terapeutyczno-wychowawczych. W Poradni zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami w nauce (dysleksji i dyskalkulii), problemami w nauce i zachowaniu oraz terapią uczniów dyslektycznych oraz z CAPD. Od 2004 roku z upoważnienia Urzędu Miasta Rybnika realizuje procedurę umieszczania nieletnich w Młodzieżowych Ośrodkach Wychowawczych i Młodzieżowych Ośrodkach Socjoterapii.
mgr Anna Rek
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
neurologopeda, surdologopeda, pedagog. Jestem absolwentką wydziału Etnologii i Nauk o Edukacji na kierunku Pedagogika na Uniwersytecie Śląskim w Jastrzebiu Zdroju. Ukończyłam podyplomowe studia z zakresu Logopedii z elementami neurologopedii oraz studia podyplomowe z zakresu neurologopedii i i surdologopedii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Uczestniczę w szkoleniach i konferencjach. Ukończyłam trzystopniowy kurs języka migowego dla nauczycieli. Zajmuję się wprowadzaniem alternatywnych sposobów komunikacja dla dzieci niemówiących (AAC). Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z uszkodzeniami neurologicznymi. W Poradni zajmuję się terapią neurologopedyczną oraz surdologopedyczną dzieci w ramach wczesnego wspomagania rozwoju. Prowadzę diagnozy logopedyczne.
mgr Bożena Rządkowska
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Monika Sawczak
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Edyta Siejok
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
pedagog, psychoterapeuta. Ukończyłam pedagogikę na Uniwersytecie Śląskim studia podyplomowe z zakresu Psychokorekcji Zaburzeń Zachowania Dzieci i Młodzieży (Uniwersytet Śląski), Poradnictwa i Pomocy Psychologicznej (Uniwersytet Jagielloński) oraz Diagnozy i Terapii Psychologiczno-Pedagogicznej (Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie). Ukończyłam całościowy kurs psychoterapii organizowany przez Ośrodek Psychoterapii Systemowej w Krakowie.
Aktualnie jestem w trakcie realizacji studiów podyplomowych z zakresu Edukacji i Terapii Osób z Zaburzeniami ze Spektrum Autyzmu.
Jestem trenerem "Szkoły dla rodziców i wychowawców".
W Poradni zajmuję się diagnozą pedagogiczną, prowadzę indywidualną terapię zakłóceń emocjonalnych dla uczniów klas VII i VIII SP i grupową terapię zakłóceń emocjonalnych dla uczniów szkół ponadpodstawowych, a także konsultacje rodzinne i terapię rodzin z mgr Anitą Wojciechowską - Burcon.
mgr Katarzyna Skaba
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog, jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, specjalizacja kliniczno – wychowawcza dzieci i młodzieży. Ukończyłam również Podyplomowe Kwalifikacyjne Studia Pedagogiczne oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka. Certyfikowany trener TUS. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w różnych instytucjach i placówkach zajmujących się pracą z dzieckiem. Jako psycholog zatrudniona byłam w Ośrodku Interwencji Kryzysowej i Psychoterapii w Rybniku, Zespole Ognisk Wychowawczych (świetlice środowiskowe) w Rybniku, Placówce Opiekuńczo – Wychowawczej „Przystań” oraz Szkole Podstawowej z oddziałem integracyjnym w Rydułtowach. Uczestniczyłam w licznych szkoleniach i konferencja. Ukończyłam m.in. szkolenie z terapii behawioralnej, emocjonalnej apteczki pierwszej pomocy, pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu. W Poradni zajmuję się przede wszystkim wczesnym wspomaganiem rozwoju dzieci, m.in. z całościowymi zaburzeniami rozwoju (terapia behawioralna, psychologiczna, TUS). Prowadzę również terapię ogólnorozwojową dla dzieci w wieku przedszkolnym. W zakresie diagnozy psychologicznej zajmuję się wychowankami przedszkoli oraz uczniami szkół podstawowych.
mgr Lucyna Tulec
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Katarzyna Wajda
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Aleksandra Węglorz
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Aleksandra Węgrzyk
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
logopeda, neurologopeda, surdologopeda, pedagog. Jestem absolwentką Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Ukończyłam podyplomowe studia na kierunku Logopedii i Glottodydaktyki z Terapią Pedagagiczną w Sosnowcu, oraz studia specjalizacyjne z zakresu Neurologopedii i Surdologopedii na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Uczestniczyłam w wielu szkoleniach i konferencjach. Udzielam porad i konsultacji rodzicom i nauczycielom. Od początku swojej pracy w Poradni związana jestem z działem Wczesnego Wspomagania Rozwoju. Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z dysfunkcją słuchu oraz uszkodzeniami neurologicznymi.
mgr Anita Wojciechowska-Burcon
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Jestem psychologiem i tyflopedagogiem, absolwentką Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Ukończyłam 5-letnie całościowe szkolenie z psychoterapii organizowane przez Zakład Terapii Rodzin przy Katedrze Psychiatrii CM UJ w Krakowie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam w różnego rodzaju instytucjach i ośrodkach terapeutycznych (roczny staż z zakresu terapii par, rodzin i małżeństw oraz psychologii klinicznej dziecka przy Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, czteromiesięczny staż w Ośrodku Leczenia Nerwic w Komorowie k. Warszawy, kilkumiesięczny staż w Zakładzie Terapii Rodzin CM UJ w Krakowie, praca w Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych w Jastrzębiu Zdroju i Katowicach, w Centrum Leczenia Nerwic, Depresji i Uzależnień „Neuro-Med" w Jastrzębiu Zdroju, a także w Ośrodku Adopcyjnym oraz w Ośrodku Rodzinnej Pieczy Zastępczej w Rybniku). Należę do Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz do Sekcji Naukowej Terapii Rodzin Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego. W Poradni zajmuję się diagnozą trudności szkolnych oraz zakłóceń w rozwoju emocjonalno-społecznych głównie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych. Prowadzę psychoterapie indywidualne, rodzinne i grupowe, udzielam wsparcia w sytuacjach kryzysowych. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji indywidualnej i grupowej.
mgr Emilia Woźniczko-Mizera
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
mgr Aleksandra Zieleźny
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
psycholog, ukończyłam 5-letnie całościowe psychoterapeutyczne szkolenie podyplomowe w Klinice Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Terapię Poznawczo - Behawioralna Dzieci i Młodzieży w Centrum CBT w Warszawie. Ponadto uczestniczyłam w wielu dodatkowych szkoleniach i konferencjach. W Poradni zajmuję się głównie diagnozą oraz terapią zakłóceń emocjonalnych dzieci i młodzieży. Swoją pracę poddaję superwizji.